Elifyusuf41 Minnakhamis NBL probiyotik optima içiyorum rahatlattı beni canım bende çok gaz sorunu cekiyordum
Minnakhamis Amneala1721 soğuk memlekette yaşadığım için sürekli kalın giyiniyorum ama yinede soğuk alıyor vücudum demek ki 😕