Erkus30 Şöyle söylim 2019 eylülde düşük yaptım normal doğum oldu tabi ki 20 haftalık olduğu için.. 3 ay ara verdik.. ocakta aşılama denedik tutmadı.. virüs girdi araya zaten o ay hastaneye gitmedik kendimiz denedik.. yani aşılamayla beraber 6 ay denedik.. 6.ay kürü yaptım adetin peşinden. O ay tekrar adet oldum. 7.ay hamile kaldım