Aysima288 benim yengem üç doğum yaptı. Kadın ilk ikisini doğururken bile hissetmedim falan diyordu ne bir ağrı ne de bulantı yaşadı. Ama 3.gebeliğinde 9 ay boyunca gece gündüz her şeyi çıkardı aşırı zayıfladı, hastanelik oldu. Muhtemelen kişiden kişiye değiştiği gibi bebekten bebeğe de değişiyor inşallah sen de hiç bir sorun yaşamadan kucagına alırsın. Çok şanslısın 😊