BurcuLice Selam kızlar molfix yenidoğanla başlayanlar kullanıcı yorumlarınızı merak ediyorum bende molfixle başlamayı düşünüyorum 1 paket aldım şuan ☺️
esmirna16 BurcuLice Hastane bana 6-7 tane Molfix vermişti doğumdan önce deneme amacli. Alerji falan yapmadı bebeğimde Ben de büyük paketini aldım. Hiç pişik falan da yapmadı. Memnun kaldım ben.
Eda-kmrcu BurcuLice bnde molfix kullanıcam 1 paket aldım bıle☺️ Yanı kaynanam aldı bez ihtiyaçlarını onlar karşılayacak ☺️
bburcu BurcuLice ben kullanıyorum 40 günlük oldu. Bağlamamdan kaynaklı mı bilmiyorum ama son zamanlar sızdırmaya başladı 🤦🏼♀️
Eminik BurcuLice ben ilk oğlumda molfix le başladım sonuna kadar onunla devam ettim memnundum eşim de bunda da molfix alalım diyor
BurcuLice esmirna16 çok sevindim bende bir sorun olmazsa cildi herhangi bir farklı reaksiyon göstermezse kullanıcam tabii sızdırması vs bakıcam ☺️
Zafsim0801 Bende 1.paket molfixs püre soft yenidogan 1.pakette slepyyy aldım ikisini denimmm mi kızlar yoksa en başta hangisini denersen öle mi gider oluyor bez stok yapmıcam ama bu 2 marka aklımda sadece ıslak mendil stoklama yapıyorum slepyy yenidoğan
BurcuLice Zafsim0801 bence birini dene bi gözlemle bak nasıl atıyorum 1 hafta molfix bir hafta sleepy dene ona göre devam et derim madem 2 tane aldın bitene kadar kullan derim
BurcuLice Edizinannesii bebişten bebişe değişebiliyor onu biliyorum primanın bile pişik yaptığı bebekler var şans
Ayca28 BurcuLice ilk doğduğu zaman için kaç paket 1numara bez aldınız bende molfix memnuniyet fazla diye duyuyorum bu arada
BurcuLice Ayca28 ben bir paket aldım 1 numara yenidoğan Aldım duruma göre alıcam ıslak mendil stoğu yapıyorum ama bez için bekliyorum doğsun diye ☺️ İçinde 62 adet var başlangıç için yeterli bitmesine yakın alırım tekrar birde günde ne kadar kullanırım ona bakıcam