Nisanurunannesi3850 ben geçirdim . 18 haftaya yeni girmiştim . Covid testim pozitif çıktı. İlk gün ateş eklem ağrısı ve halsizlik yaşadım . İkinci gün baş agrısı tarzda belirtiler gösterdi . Özellikle burnum tıkalı gibi ama tıkanmamıştı ve koku alamamaya başladım . Bende ki seyri halsizlik ve inceden bir kuru öksürüktü . İlaç içemedigim için bol sıvı bol c vitamini ve ekstra doktorumun verdiği multivitamin , C ve çinko takviyesi aldım. Çok şükür toparladım. Koku duyum 7. Günde gelmeye başlamıştı . Şimdi 18. Gündeyim tamamen geldi gibi . Öncelikle korkmayın stres olmayın. Bu süreç biraz can sıkıcı ki ben anksiyetesi olan biri olduğum halde bebeğimi düşünmek zorundaydım. Bebeğimi görmeye gittiğimde gayet sağlıklı olduğunu ögrendim . Sadece suyum biraz fazlaymış . Çok meyve ve şekerli şeyler yeme dedi 😌 bu süreçte meyve de yiyin ama dengeli olsun maalesef ben o dengeyi kuramadım . İlaç kullanamıyoruz çünkü 🥰