Leylaamm Kızlar ben çok şiddetli bel kasık ve bacak sancıları çekiyorum. Doktorum normal olduğunu söyledi 2 hafta önce ama bana hiç normal miş gibi gelmiyor. Bazen dayanılmayak boyutta oluyor. 36 haftalık hamileyim. Bi problem olmuş olabilirmi 😥
Astadavistabeybi Leylaamm bende bu haftadayım gece uykumdan uyandırıyor bu bacak ağrısı gerçekten çok ağrıyor magnezyum da işe yaramıyor ya