Ozlemyeni canım merhaba. Bence hemen dr una söyle. Parlak kırmızı renkte ki lekelenmeler tehlikeli olabiliyor. Benim 1 düşüğüm oldu ama onda sürekli parlak kırmızı renkte adet kanaması gibi kanama vardı. Şimdi 8 haftalık hamileyim yine 2 defa lekelenmem oldu en son dün oldu dr a söyledim hemen keseye baktı kanama varmı diye bişey yok iyi dedi. Proluton iğne verdi. Bunun dışında günde 4 defa progestan ile oksapar kullanıyorum pıhtılaşma problwmim olduğu için. Senin kullandığın hap mı iğne mi?