ygmurnuuur Kızlar selam 2 gün önce dudagimin alt kısmı şişti uçuk cıktı 2 gündür canim çok acıyor doğal yolla nasıl geçirebilirim doğumuma çok az kaldı 😔😔
ygmurnuuur Me_likeee ilaç kullanmak istemiyorumda ondan doğal yolla ne yapabilirim diye sormak istedim
Derenannecik45 Ya o illet geçse de lekesi geçmiyor en az 2 hafta sürüyor geçmesi. geçen post açtım bissürü faydalı şey yazmışlardı 🥺 ben de denedim oldu kurudu ama kabuk tuttu şimdi de leke kalacak
melo21__ En etkilisi ruj bende sürekli uçuk çıkar hangi krem i kullandıysam fayda etmedi etsede leke bırakıyor ruj sür geceleri geçiyor izde kalmıyor
ygmurnuuur melo21__ öyle yapayım sarımsak felan sür yazmışlar bi kaç yerde cesaret edemedim dudaklarim iyice kurucak sonra hepsi soyulcak