Billur benim nişanım gelmişti hafif de ağrılarım vardı 1 gün geçti aradan 2.gün daha çok kan geldi (nişan) yani sonra hafif devam eden ağrılarım çoğalmaya başlamıştı canım ağrılara dayanamayınca hastaneye gitmiştik ve Doğum yapmıştım hadi hayırlısı olsun canım 🙏🙏🌹