masallarin arkadaslar 7+3 gebeyim cok sukur burnuma surekli sacma sapan kokular geliyo mesela bole kalmis bayatlamis peynir kokusu gibi sizce gebeliktenmi bole yasayanlar warmi ?
Jale34 masallarin bende aynen 7+3 oldum ve aynı sizin gibiyim sürekli koku burnumda herşeyden tiksiniyorum artık mutfaga bile giremiyorum 🥺🥺
midekoruyucu masallarin maalesef benim de öyle 9 haftalık olduk hala geçmiyor eşime diyorum bişey kokuyo diye garibim onun da burnu koku almaz acaba ben mi kokuyorum diyo kendini kokluyo 😂😂 ya diyorum yok yemek gibi ama kötü kokuyo 🤦🏻♀️
Rabiakoksal masallarin ay bende öyleydim o zamanlarda 30 haftalık oldum mide bulantım geçti ama hala koku hassasiyetim var. Nerden geçersem herseyin kokusunu net alıyorum ve tiksiniyorum hala 😓
masallarin Rabiakoksal ama mesela bu kokunun salonda war olmasi imkansiz kalmis kuflenmis peynir kokusu gibi :(
Rabiakoksal masallarin ben olan kokuları alıyodum ama bence tabi 😂 çünkü benden başka kimse benim aldığım kokuları almıypdu 😅
masallarin kizlar yani bole caninizi cektirmek gbi olmasn affedin ama hani hamur kizartmasi yapilirkenki hamur eksi eksi kokar ya o koku geliyo burnuma sanki oluyomu ya bole gebelikte cok tuhf
ulviyedemirbas2 masallarin 19+4yız yeni hamile olduğum zaman bende de öyledi eşime söyluyordum oda yok koku falan diyordu ama bana geliyordu cok şukur şimdi yok öyle Bi şey gitdi