Ben de u şeklindekiyle rahat edemedim. Aynı şekilde ebebek in mağazasından aldım. Boyum da çok uzun değil yani 1.70 ama alt kısmı bacak arasına denk gelmiyor yukarıda kalıyor… Bir de kolum uyuşuyor, yastığın altında kaldığı için o kısım kesinlikle düz olmalıydı. O şekilde yastıklar var ama Türkiye’de bulunmuyor. Bir de yazın kullanımı daha kolaydı şuan yorganla içinde dolanıyorum 🤣😅 bir daha alsam u değil de bel göbek destekli olanlardan tercih ederdim herhalde.