Bireylulmasali canım benim bende sen gibiydim ilk gebeliğim bebeğimi ne zaman hissederim diye her kontrollere gittimde sorardım herkez hşissetmil ben niye hissetmiyom ve dmei var bi anormallik diye ama şükür 22 haftada hissetmeye başladım şuan 23+5günlük olduk sende tez vakitte hissedersin inşallah kendinizde bebeişinide strese sokma Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsn