Mavi_- genelde pkoda ilk seferde gebelik kolay oluyor.Sonrasinda iş zorlasiyor.Ilk senemde bebek düşünmeye başladıktan sonra Klomen çatlatma kullanıp ilk seferde gebe kaldım. Erken doğumla bebeklerimi kaybettim. Bir sene tedavi gördüm Klomen rahim filmi tüp bebek hiçbir şekilde olmadı.Sonra kendi haline bıraktım bu sürede ovulasyon denedim 4 ay sonra kendiliğinden gebe kaldım.Doktorlar tedaviz zor dedi.Tum tedavileri denedim yine de olmadi.Cok sukur Rabbim kendiliginden nasip etti.Hic umudumu kaybetmedim.Kendiliginden olabilecegine inandim.Aslında kendiliğinden Gebe kalmak mümkün sadece stres yapmamak gerekiyor kafaya takmamak gerekiyor. Evet bu zor ama bunyene cok yüklenmemeni tavsiye ediyorum.Ben bu surecte cok yiprandim.10 boyunca klomen catlatma.Rahim filmi tekrar catlatma vs.tup bebek.insani yoruyor.Ovulasyonu mutlaka dene.🤗morelin her zaman yuksek olsun 🤲