Hulyayesil123 Merhaba kızlar bu ay kloman kullandım o bitikten sonra doktorum progestan ve estrofem verdi göğüs hassasiyeti akıntı ve kramp var acaba hapların etkisi mi yada erken gebelik belirtisi olabilir mi ?
aeh olabilirde olmayabilir de belirtiler ilaçtan oluyor. Regl gününüzü bekleyin tutunmuştur inşallah 🌸