Mennu Arkadaşlar 24 de ayrilip 32 tekrar dönen var mi kurumunuz böyle birşeyin olabileceği konusunda size bir dedi mi acaba. Doğum sonuna aktarabilmek amaciyla 32 de dönmek istiyorum ama kurum olmaz dedi bana.
senemmm123 Mennu bende üniversite hastanesinde çalışıyorum 24 te ayrılacağım için 32 de dönemezsiniz dediler
Yesim-94 Daha bugün 37 haftama girdim ve gayette çalıştım izinlerimi aktardım. Çalışabilir raporunuzu doktorunuz verdikten sonra başlatmama gibi bir durum olmaz
Mennu Yesim-94 benfe devlet hastanesindeyim ama ayni böyle dediler calisamazsin geri donus olmaz diye
Mennu senemmm123 bana da oyle dediler ama alacak ve calisacak olaj arkadaşlarim varmis bende bilemedim valla
Mennu HilalAkgul aynen bana da öyle dediler kafam karıştı valla gerci gel deselerde bu gobekle nasil gidecem bilmiyorm. Evde olmayaa da alistim brn baya
Mennu Etk bende anlamadim bana da olmaz dediler baska bir arkadaşa da olur demişler ve ayni hastanede çalışıyoruz
yasemin__hemsire Benim hastanemde 24 de ayrılıp 32 de gelecek olan arkadaşlar mevcut çalışabilir veriyor sanırım doktorlar
Mennu yasemin__hemsire bizim hastanede daha donen yok işte su anda benden büyük gebe yok hafta olarak bende tırsıyorum yani gidip çalışırım olmaz derler sonra olur derler covid ustune bide