Saltan umaydurununannesi merhaba, bugün itibariyle bizde incir olduk 🥰 Allah herkese kucağına almayı nasip etsin. Sağlıkla inşallah. 😊
bulutiko Beyza2526 yaa ne güzel bizde 13+2 aynıymışız🍋 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🥰
idilipek Beyza2526 bende 13+2 yim ne guzel ayni zamanda hamile kalmisiz ☺️ Rabbim tum hamilelere vaktinde saatinde sag salim kavustursun evlatlarina ☺️