13 haftalık gebeyim. Gebeliğimi öğrendiğim günden beri sağlık ocağıma bildirmek ile uğraşıyorum. Telefonlara bakmıyorlar, 2 kez gittim her gitmemde hemşirem orada değildi telefonla arayın diye geçiştirdiler. Arıyorum telefonlara bakmıyorlar.
Kadın Doğumcum sistemlerine otomatik düştüğünü söylemişti, bu olmuşmudur? Aşılar vs hangi haftalarda yapılıyor sağlık ocağının mı beni araması gerekiyor bilenler yazarsa sevinirim…