nur94_ Hanımlar 30+4 oldum kolumu kaldırcak halim yok vücudum kırılıyo resmen , zaten bel ve sırt ağrımda fazlalaştı ateş öksürük yok ama halsizlik beni mahvediyo korona olmuş olabilir miyim acaba yoksa hamilelikten midir benim gibi olanlar var mı 😞
RH38 nur94_ seni endiselendirmek istemem canim benimde atesim yoktu ama var gibi hissediyordum bi terleme bi üsüme sirt bel agrisi coktu bütün vucudum kiriliyordu agridan agliyodum ama o derece tat ve koku alamaz oldum bi serum taktiriyim dedim hastaneye gittim test yaptilar pozitif ciktim ama sen temasli biriyle bir ortamda bulindunmu oda önemli benim kayinbaba pozitifmis bilmiyorduk ayni evdeydik öyle ondan kapmisim
nur94_ RH38 Şuan çevremde kimsede yok tat koku kaybımda yok malum eşim çalışıyo gelse ondan gelir ama onda da bişey yok böyle devam ederse hastaneye gidicem valla halsizlik ve bel ağrısı dışında hiç birşeyim yok 😥