Merhaba anneler yolun yarısında sayılırımm. Ameliyattan çok korkuyorum şimdiden anlamsızca bir korku sardı sürekli kafamda o gün neler olacak düşüncesi. Kendi düşüncem normal doğum ama bu düşüncem kesilikle ameliyat korkusundan ne yapmalıyım nasıl kendimi rahatlatmalıyım. Korkudan devleti bırakıp özele geçtim doktor daha iyi ilgilensin doğumuma girsin diye. Bilmiyorum belki düşüncelerim yanlış yada fazla kuruntu ama kendi içimde bir türlü çözemiyorum