LinaKuzu Kızlar 23+4 haftalık hamileyim sürekli kısıklarımda ağrı var geçmek bilmiyor doktora gidiyorum normal diyip gönderiyo ama ben geceleri bile uyuyamıyorum artık nefes bile alırken çok zorlanıyorum bu kadar ağrı normal mi ilk hamileliğim.
Gizemceylan LinaKuzu bi kaç gün var aramızda ama benim kasık ağrım nadir oluyo sürekli ağrıması normal midir bilemedim en iyisini doktorunuz bilir tabi
Kubra_71 LinaKuzu bende şuan 26 hastalığım ama kasıklarda öyle bir ağrım olmadı başka bi doktora gitsen normal olsa bile ne için oluyor
Naaz LinaKuzu benimde hep agri oluyordu. Doktor rahim kasları genişlediği için demişti. Merak etmeyin zamanla geçiyor.