Merhaba arkadaşlar benim 3.hamileliğim diğer ikisinde bunu yaşamadım. Son adetim 26 ekim. Az önce doktordan geldim kese var yolk kesesi var ama kalp atışını duyamadı bebeği net göremediğini söyledi. Alttan muayene etti yine duyamadı. Çok küçük büyük ihtimal o yüzdendir dedi tahmini 5 haftalık falan dedi. Çarşamba bidaha gel dedi bu durumu yaşayan var mı. Çok korkuyorum 😭