Rozalinda 15 haftalıgım Tsh 0,13 cıkmıs tshdüşüklüğü çok önemli bir sorun mu, dr a da göstericem ama merak ettim anlayan var mı acaba
esraizmirli Rozalinda dahiliyeye yönlendiriyor doktorlar ben gittim 4 aylıktım bende dediki bu zamanlarda düşük olması normal o yükselecek geçen ay 0.28 di bu 0.46 olmuş yavaş yavaş yükseliyor yani hiç ilaca gerek duymadı doktor ama siz gidin belki size ilaç verir he birde yüksek olması düşük olmasından daha kötü dedi