Birkucukkelebek Kızlar bu bebek arabasından kullanan var mı? Özellikleri çok iyi tam yatabiliyor, katlaması pratik ama çok yorum göremedim [img] [img] [img]
Birkucukkelebek Biraba genelde hep oto koltuğunu kullanan var sanırım. bu modelde pek kimsenin deneyimi yok anladığım kadarıyla 😕
BurcAK145 Ben daha yeni doona ile cybex qbit aldım ayrı ayrı çok beğenerek aldım henüz bebiş doğmadı ama onlara da bakabilirsin benim içime çok sindi 😊
Mapleleaf Bende bu arabayi almayi dusunuyorum oto koltugunu aldim bununla maxi cosi adorra arasindayim
Birkucukkelebek Mapleleaf bu çok şık duruyor bide hantal durmuyor ama deneme fırsatım hiç olmadı. Sürüşü nasıl vs. Arada fiyatlar ciddi düşüyor o zaman alıcam sanırım
Mapleleaf Birkucukkelebek ben de denemedim ama maxi cosi car seat var bende yurt disinda yasiyorum adorra indirime girdi 400 kanada dolarina dustu bununla adorra arasinda kldim bncede indirimde alin yoksa gercekten pahali