Meriseymen Sinirden catlicam kan verdm kanda cikmisti idrarda cikti bugun murat die bi doktora gittim su anda 7+4 olmasna ragmen daha ultrosonu karnma degdrr degdrmez kese yok dedi
Aysem- Meriseymen Allah oraya düşürmesin gerçekten kapısında ölsen ben seninle ilgilenemem deyip gönderiyorlar. Durumun müsaitse özele git en azında saygı ve ilgi görürsün.
91ARIN91ASK Meriseymen gop yeni yüzyıl emine dilşad herkiloğluna git öyle güzel ilgileniyor ki tek tek anlatıyor açıklıyor herşeyi 31.haftadayım Rabbim nasip ederse doğumu mu da yapıcak
edaaaanur Meriseymen murat talip kalemli ise igrenc bir doktor ben tahlillerimi yaptirmak ici gittim sacma sapan sorular soruyo tahlillerimide yapmadi gittim ozelde yaptirdim medipole git emine hanima ben gebe kalmadan oncede gidiyodum emine zeynep yilmaz benim doktorum cok ilgili bi doktor
tknmltm Ben Necip Mustafa oğluna gitmiştim öyle bişeyle karşılaşmadım bilgilerimi girmişti ama kendisi en yaşlı doktor olabilir bilmiyorum sert biri ama güven veriyor bana.
Cnsugur Meriseymen hamza beye de gidebilirsn hastane sahibi kendisi ve çok rahat dr seni de rahatlatır istediğin soruyu sorabilirsin cevaplar ayrıca eşinide yanında götürebilirsin alıyo içeriye
Meriseymen edaaaanur evet o doktor 2 aylk bebek resmen burda hic bisi yok kalk dedi seytan diyo sikayet et
Tugcece Kuzum bende esenler kadın doğuma gidiyorum Belgin hanıma güler yüzlü sorduğun sürece cevap alabiliyorsun sorularına onun dışında devlet hastanesi doktorlar bilirsinki çok ilgili davranmiyorlar
91ARIN91ASK Gbbc bende çok memnunum doktorum arkadaş gibi hastane misler gibi ter temiz Her dk siliyorlar ilgileri de güzel