Şöyle söyleyeyim ben 3 aylık evliyim ilk testte pozitif ve değer yüksek çıkınca sevindim umutlandık 1 hafta sonra ilk kontrolde doktor düşmüş kimyasal veya dış gebelik 1 hafta sonra gel bakalım dedi demek istediğim bu konularda bilgim yok çevremde hiç böyle bişey duymadım doktor hiç bir bilgi veremeden 1 hafta sonra gel deyince morel olarak çöküş yaşadım yani doktorda açıklama yapmadan direk böyle deyince tedirgin oldum o yüzden başka doktorada görünmek istedim