Gzrilknur Ezgi99 sıkma canını benimki 40 çıktı. Onu düzeltmeye çalışıyoruz. O rakamı kafana bile takma 😔
neslihann87 Ezgi99 7 yıl önceki hamileliğimde 5 üzerinde olduğu için ilaç kullanmıştım 2 ay önce tekrar doğum yaptım 4 e kadar normal saymıştı doktorum ilaç kullanmadım en doğru bilgiyi ve kararı doktorunuz verir doktorların görüşü değişiyo bu çıkan değerler sonucunda
hulya1esila Ilaç kullanmazsanız zarar verebilir ama erken farkedilmiş dahiliyeye görünün ilaç başlarlar bende o dönem farkettim 5in üzerindeydi ilaç başlandı yeterli gelmeyince dozu artırıldı şimdi 2.8 cikti en son iyi dedi dr
hulya1esila Minkmucizemm 25 ile başladık aylık takip edildi şu an 75 lik kullanıyorum 24 haftalık olduk