Sjsjsjfjmejxodmjk Hiç memnun kalmadığım işini layıkı ile yapmayan bi doktor. Acile enfeksiyon belirtisi ile gitmiştim kadın doğuma enzar beye yönlendirdiler durumu anlattım acilden gönderdiler dedim ultrason da baktı karaciğer sorunun var ya karaciğerini kaybedeceksin ya bebeğini dedi bana bu üsluble. Ürolojisinde gözüktüm hiç bişeyim olmadığını söylediler ilaç bile vermediler şuan 37 haftalık oldum. Şikayet bile ettim enzar beyi