Emel0108 Kızlar bi yan etkisini gördünüz mü? Ben 1 aydır kullanıyorum ama sabahları mide bulantısı, istifra ve hatta büyük tuvalete fazla çıkma gibi sıkıntılar yapmaya basladı 24 haftalığım günde bir defa tok karna kullanıyorum
Selinbam Emel0108 bnde aylardr içiyorum ama bna ram tersi sadece kabızlık yapıyor hiç diğer etkileri görmedm doktoruna anlat belki ilacın markasını değiştirr
Ceylannn Emel0108 ben kullanıyorum ben de hiç bunlar olmadı. Aç karna 1 adet mandalina ile yiyorum. 30 dk sonra da kahvaltı. Sadece birazcık kabız yapıyor o kadar.