Kızlar gece wc ye kalktım silinirken hafif pembemsi bi leke oldu serçe parmağı tırnağının yarısı kadardı devamı da olmadı. Doktorumu aradım hemn baskı basınç ağrı varsa hemen hastaneye geçelim dedi. Öyle birşey yok dedim. Ciğer geliştirici iğne vurulalim erken gelmeye niyetli seninki muhtemelen dedi. Tedbir alalım iğneni acil yaptır sabah dedi. Başına bu haftada gelen oldu mu? Daha önce 27+5te bir erken doğumum oldu 11 gün sonra evladimi kaybettim. O yüzden korkuyorum ne olur dua edin Rabbim bu evladimi bağışlasın birşey olmasın kızlar🤲😔