Fly38 Bir geliyor bir gidiyor bulantı. Benim karnım hemen belli oldu nedense kilı alnadım ama göbek çıktı
Soe Merhaba benim de 8+3 mide bulantısı var. Şimdiden 1 kg aldım ve benim de hemen göbeğim çıktı çok çabuk değil mi ya 😀
Huris66 Benimde 2. gebeligim bende cok cabuk kilo aldım ve göbeğim cikti .1. Gebeligimde böyle olmamisti
Bittercikolata Benimde karnım çıktı utanıyorum resmen bol giyiyorum 😂😂 yanlış anlaşılmasın hamile olduğum için değil de karnım sanki 2 aylık değilde 4 aylık gibi😂 bide 2 kilo aldım🤦🏻♀️ Şimdiden böyleyim 9. ayı zor görcem sanırım 😄
tonbikinannesi 8+yım bende ara sıra bulantı var ve aşırı şişkinlik oluyor akşamları göbeğim balon gibi aşırı rahatsız ediyor n😭