Merhaba 22 hafta 4 günlük hamileyim 20 haftalık olana kadar hamileliğim çok sıkıntısız geçti fakat bu haftadan sonra biraz yürüsem hemen yoruluyorum ve tansiyonum düşüyor başım dönüyor soğuk terliyorum işten eve gidene kadar 6-7 kere bir yerlere oturup dinlenme ihtiyacım oluyor böyle bir şey yaşayan bana önerisi olacak var mı