KubraDyn44
bende yarın sabah 9da aynı şekilde doğum yapıcam korku yok ama heyecan var değişik arada midem falan bulanıyor uyku desen yok 2 gündür 🙈 çok değişik duygular ben 40 haftalık olcam üstelik yarın 😂 korkulcak bişey yok bence beklediğimiz gün geldi en kıymetlilerimize kavuscaz annelik duygusunu tadıcaz öyle düşünün 🐣🌸💕