Haticeyildiz Dereninannesi benimde tan tersi kesildi eskisi gibi degil sadece uzun yol yuruyunce fazla oluyo evde otururken akinti cok yok
busraali Dereninannesi bende de çok akıntı doktora gittim enfeksiyon olmuşum fitil ve krem kullanıyorum. Sulu felansa ihmal etme bi görün doktora