MiranEfeninannesi Kızlar sağ tarafıma dönük yatıyorum şuan 7.30dan beri kramp giriyor gibi sağ alt kasıklarıma suyum da azdı doğum belirtisi olabilir mi yalnızım evde hastaneye gidicem ama yatakta dönememiyorum bile acıdan
91ARIN91ASK MiranEfeninannesi su azlığın yapıyor bol bol su iç miden bulansa bile su iç bende 31 haftalığım sağ alttan bana da vuruyor yürüdüğüm zaman özellikle ama su içtiğim de diniyor
06busraa 3gun o durumu yasadım suan 35haftadayım gecti şükür uzanıp yat bol bol sertleşme ve sağdan sola döndermeyen bı sancı demi
MiranEfeninannesi 06busraa Evet ara sıra geliyor sancı ama dçnmeye çalıştığımda aşırı derecede acı oluyor dönemedim yarım saattir
06busraa MiranEfeninannesi onu bende yasadım valla 3gun kızım var 3yasında kalkıpta bakamadm yalnızım gecti şükür ama kontrole gttgmde nts sancı çıktı dınlen dedi doktır gecti varda okadar bunaltmıo beni sanırım o haftalar oluo bende 32 deydım o sancı yasadımda
MiranEfeninannesi Kubra33 evet fazla ayakta kalma dinlen dedi kramplar giriyor dedi nstde çıkmadı sancı magnezyum verdi