Aysenur22 Kızlar hapşurduktan sonra göbeğimin sağ alt tarafında şiddetli acı oluyor, sizde oluyor mu?
Busra34ybg Aysenur22 bendede oluyordu canım ara ara çoğu kişide aynı seyden şikayetçi post bile açılmıştı bu konuda zamanla geçiyor ciddi bisey değil yani yinede için rahat etsin istiyorsan doktoruna sor
esraolgun Aysenur22 bende de oluyordu özellikle ilk haftalar. Şimdi de ara ara oluyor. Özellikle yatarken çok acıyordu. Hapşuracağınız zaman oturuyorsanız ayağa kalkın yatıyorsanız yan yatıp bacaklarınızı kendinize çekin daha az acıyor o zaman. Hapşuruğa hazırlıksız yakalanmayın
Kuzey61 Aysenur22 canım bende de oluyor 17+3 haftalık olduk. Geçen hafta doktora sordum fazla kendini yorma dedi ve magnezyum verdi normal dedi
Firdevs_gozde Busra34ybg gece uyurken de göbeğimin sağ ve sol tarafların da acı oluyor bu da normal mi siz de yaşadınız mı?
Aysenur22 Busra34ybg kontrole gitmeye daha var ama çoğumuzda olan bir durummuş içim rahatladı, evet öyle bir post görmüştüm ama sorunum o zaman yok diye açıp okumamıştım 🤦♀️
Aysenur22 esraolgun gece yatarken yakalandım uykuya dalma zamanıydı ayaklarım karnıma çekikti ama yinede birden olunca insanın canı çok yanıyormuş ☹️
Busra34ybg Firdevs_gozde canım okadar saçma sapan ağrılar yasıyorum ki eğer ağrı kalıcı değilse geçiyorsa bebek hareketleri normalse ve kanaman yoksa korkma sakın