Hanımlar merhaba, 9 haftalık hamileyim. Son 3-4 gündür geceleri terleme problemim var. Normalde kalın peluş pijamalarla yatmayı çok severim hep onları kullanırım heralde dedim peluş fazla geliyor bu gece tişört giydim, sonuç gene aynı. Gecenin bi yarısı bütün boynum su içinde uyanıyorum. Şuan petek de yanmıyor normalde bi problemim yok ama geceleri terliyorum 😔 sebebini bilen var mıdır gebelikle mi ilgili acaba