Benm de 22. Haftamda böbrek genişlemesi olduğunu öğrendim ve böbreğimde düşüremeyeceğim büyüklükte 4 adet taş varmış tıkanıklığa sebep oldu yüksek enfeksiyon yaşadım yüksek ateş yaşadım hastahnede yattım malesef antibiyotik tedavisi uygulanmak zorunda kaldı. Şuan her iki böbreğimde de genişleme var stent takılacak böbreğime. Kendi çektiğim ağrı sızıya katlanıyorum ancak erken Doğuma sebep oluyor tek endişem o. Tavsiyem ise bol su eğer d vitamini kullanıyorsan doktorunla görüş ve bırak böbrek rahatsızlığı olanlar için A D E K vitaminleri faydadan çok zarar veriyor