Merhaba yerine iyi geceler demek istiyorum tabı size ıyı geceler bana gece yok🤗kızım dogdu sezeryan dogum yaptım sizinle hikayemi paylasayım her gun yatmadan once bnde dıger annelerin dogum hikayelerini okuyup yatardım. Pazartesi gunu saat 7.30 da hastaneye gttık 8 de damar yolum acildi serum verdiler kıyafetler verildi onları giydim yarım saat sonra gelıp benı aldılar ameliyathaneye gittim herkes cok soguk dıodu ben hıc usumedım yada heyecandan ates basmıstı😄sedyeye oturdum anestezi doktoru geldı kafamı omzumu dusurdum yere dogru ve inne yaptı kendımı kasmadım hıc korkulacak bısey yoktu hissetmedim bile snra bacaklarıma sıcaklık ındı benı yatırdıkar doktorum geldı basluyorz dedı hissedeceksin ama agrı olmucak ddı hissetmedim bile diyebilirim sıze duamı ettm kafamı sola cevırdım mıde bulantısı oluo dıolardı ya o yuzden. Snra baktm bı aglama sesı kızım tepeden bakıo oyle guzeldı ki 😍tabı o agladı ben agladm aldılar giydirmek ıcın cekıstırme gbı bıseyler hıssedıosnz ama agrı yok sakın korkmayın mıdem bıraz bulandı hemsıreye soyledm seruma ınne yaptı gectı snra sedyeyle odama goturduler. Hemsıreler gelıp hasta bezı taktılar. Haaa sondayı da anestezıden snra taktılar hemen ama agrıo dıolar ya ben tam uyusmamıstm taktılar agrımıo korkmayın.uyusukluk 3 4 saat snra gecmeye basladı ama agrım yoktu snrq hemsıreler benı giydirdi ayaga kaldırdılar bı ıkı adım atcaz dedıler o bıraz zor oldu tansiyonum dustu terledim oturdum hemen. Sıze tek tavsiyem nescafe alın seker sız sade sekılde ıcın hemsıreler sızı kaldırmadan mutlaka ıcın ıkı bardak ıctm kendime geldim. Snrq yurumeye basladm kayısı hosafı ıkı kase ıctm gazımda cıktı. Ertesi gun eve geldik agrılar olmaya basladı bugun 3. Gunum hala agrım var candan can cıkıo sonucta kolay degıl ama ilk gune gore ıyıyım cok sukur. Sag dıkıs yerınde batma oluyo oda normal heralde hemen ıyılesmek istiyorum bı an once kızımla ilgilenmek ıcın Rabbım isteyenlere nasıp etsın inşallah cok guzel bı duygu. Normal dogum nıe yapmadın dıe söylenmelrr basladı esimin isimden dolayı uzak olnca mecbur sezeryan istedm 39+3 de dogum yaptm kilosunu boyu cok sukur ıyı. Doguracak olanlara Rabbım yardm etsin zor degıl korkmayın agrılar oluo sadece oda zamanla gececek. Uzun oldu bu kısaltmıs halı 😄happy kidse gecıyorum sımdıden sıze Gecmıs olsun guzel anneler 🌺 🌺 🌺