Senaa27 35.haftamıza girdik bugün ama bebişin hala eksikleri var. Reflü yatağı alacağım ama normal bir markanınkini mi alayım yataş juno mu alayım karar veremiyorum. Bilgisi olan veya kullanan yazarsa çok sevinirim