Merhaba öncelikle, eşim 3,5 sene önce ameliyat olmuştu şimdi ameliyat yerinde şişme ve ağrı var ve doktora gitmeye ikna edemiyorum ben de 39 haftalık hamileyim doğdu doğacak diye kızımı bekliyoruz aranızda genel cerrah varsa en azından bir fikir verir yönlendirir mi 😔😔😔 annemler korona yanımda eşim olacak bir tek o da tam doğum zamanı kötü olacak diye korkuyorum 😔😔😔😔