Kızlar 36+6 haftaliğim nerdeyse 2bucuk gündr bebeğmin harektlri önceki haline göre yavş 2.5 gn oncesien kadr yataga girdgm anda tekmeleri gezmeleri baslrdi uyutmzdi ama bu 2.5 gundr yavaş yani hreket ediyo ama yavş arada ben elleyp kipirdatiyorum bide bazen göbek deligmn orda sabit kalp atışı gbi tepme oluyo snra geciyo birz sürüyo ama.Onceki haftalrmdads böyle bazen ahreket etmedigi oluyodu ama haftmdan dolyi harektleri duznli deil vs dusunuyodm hiçte bu tarz bisey icn hastaneye gitmedi.Ama son ay oldgu icn doktr harketlerinde azalma olrsa acildn gel demişti.Ilk gebeliğim gitsem mi hareketlri eskiye göre dha az die beklesem mi 2.5 gn bekleme sebebim dedgm gbi bazn harekt etmedigi oluyodu snrs kipir kipir devam diyodu bekledm smdide oyledr die ama bugn hep yattm nerdeyse yani öle yorulmam falnda yok beklesm mi duzlr die hareket ediyo sonuçta bu bile icimi rahatlatiyo aslnda yoksa gitmelimiyim acile yarın interntte büyüdüğü icn yeri darsldi faln yaziyo ama emin olamadim bu şekilde 36 haftalik veya dha üstü bebeğinde hareket yavaslamasi azalmasi olan varmi norml mi bu durum