Eerrennn_ Kızlar kefirin mantar ve vajinal enfeksiyonlara karşı iyi geldigini duydum, ama belli miktarda tüketilmeliymiş ve yavaş yavaş miktarı çoğaltabiliriz deniliyor. Siz tüketiyormusunuz hamilelikte bir zararı olurmu acaba?
Minik16 Eerrennn_ merhaba , şekerim için diyetisyene gittiğimde ara öğün olarak bir bardak kefir vermişti bana
Mommy2b Eerrennn_ üst limitini bilmiyorum, 400 ml geçmek pek pratik değil zaten. Siz günde 200 ml içmeyi hedefleyebilirsiniz kendinize.
Melikeeslemm Eerrennn_ miktarını bilmiyorum ama şekerin vs bi sorunun yoksa günde 1 bardak veya hazır alıcaksın 1 kutu şeklinde tüketebilirsin benim doktorum kabızlığım için ilaç yerine kefir tüket demişti.
Elifbc Eerrennn_ hamilelik için çok yararlı rahatlıkla içebilirsin ben her sabah aç karna büyük bir bardakla içiyorum miktarında vs sıkıntı olmaz aksine çok faydası var bebeğe kalsiyum sağlıyor sana faydalı bakteri sağlıyor bağışıklığı yükseltiyor kabızlığı önlüyor. Bir tek pastörize edilmiş olmasına dikkat et bazen sütçülerde hazır mayası satılıyor ya da el yapımı olanlar satılıyor onlardan alma pastörize edilmemiş süt sakıncalı hamilelikte. Ben Altınkılıç markasından alıyorum litrelik olandan 2 3 günde bitiyor şişe her markette var içeriği doğal katkısız bir kaç yerde araştırdım ve tadını en çok beğendiğim o oldu. Birde alırken son kullanma tarihine mutlaka bak çok alınan bir şey olmadı için bazen rafta tarihi geçmiş ya da az süresi kalmış olabiliyor. Şifa olsun 🙏
Basak0503 Elifbc merhabalar bulunduğum yerde şok bim 101 var buradaki kefirlerden tüketsek sıkıntı olur mu
Eerrennn_ Elifbc bende yurtdışında yaşıyorum burdada var bir kac marka, meyveli olanlar falan var ilk defa icecegim bende yorumunuz icin teşekkürler
Ght Haftada 3-4 bardak içiyorum 1 ltlik alıyorum bitiriyorum onu sonra bı kaç gün araverip sonratekrar alıyorum kalsiyum deposu, probiyotik ve bebeğin ve bizm bağışıklığımiz için de iyi hem sindirimi düzenliyor tavsiye ederim
Elifbc Basak0503 Eerrennn_ ben sade olanı alıyorum meyvelilerde aroma arttırıcı ya da tatlandırıcı oluyor genelde arkadaşlar bilginiz olsun. Sade kadar sağlıklı değil maalesef 🤷🏼♀️Özellikle hamilelikte tükettiğim şeylerin İçinde kimyasal olmamasına dikkat ediyorum o yüzden paket arkasındaki içerik kısmını detaylı inceliyorum sizede tavsiye ederim, tabi karar sizin nasıl tüketmek isterseniz 😊
Basak0503 Kevserrrr1 ama o kadar kötü değildi sanki ya hamilelikten önce diyette kullanmıştım. Kese yoğurdu tadı gibi geliyordu bana😊
XxKirmizibalik Normalde çok sever ve sürekli içerdim kefir doktorum da içebilirsin demişti ama hamilelikte tiksindim kokusu çok ağır geliyor
Basak0503 Elifbc bende bi dahakine sade alıcam. Çünkü meyveli içerken benimde aklıma dizin dedikleriniz geldi.