Bende çok yararının oldugunu duydum fakat geçenlerde bebek bakımı ile ilgili araştırma yaptım orda doktorlar bebeğin yan yatırılmasını önermiyorlardı o yüzden kararsız kalmıştım yan yatırınca dönme ihtimali oldugu için boğulma tehlikesi geçirebilir diye allah korusun ama düz yatınca kusabilir çok korkuyorum nasıl yatıracagımı bilemiyorum ilk baktıgımda çok güvenlikli bi ürün gibi gelmişti sırt üstü dönemez diye düşünmüştüm