Anne54 selam cnmm ben ilk dogumumu filiz dursunda yaptım kontrollerde cok iyiydi dogumda biraz soguk davrandı sabahın 7 siydi gerçi bide pazar günü kadın napsın :) sonra bigün randevu alamadm medarda ilknur hanıma aldm o ara gitmem gerekiyodu ayy yok böyle bi doktor öyle candan öyle tatlıki anında bıraktım filiz hanımı cunku ona gittigimde sıradan biri gibi hissediyodum kendimi ama ilknur hanım sanki beni tanıyormuş gibi içeri girer girmez cok yakın davrandı öyle bayadır ondayım yani 35.haftamdayım bakalım dogumum nasıl olcak:)