Ozsen35 plesantam da yaslanma 33. Haftamdan beri var buna suyumda azlıkta eşlik etti doktorum bana şunu söyledi , eğer kilosunda boyunda suyunda ve kan akışında bir problem yoksa gebeyi yakın takibe alıp 37. Haftaya kadar getirmeye çalışıyoruz dedi fakat eğer gelişimin de bir problem görürsek çok daha yakın takibe alıp gerekirse yatışına kadar veriyoruz dedi baktık gelişimi durdu sezeryan ile müdahale ediyoruz dedi
Yani demem o ki kuzum gelişimin de bir problem yoksa boyunda kilosunda vs Allah’ın izni ile 37. Haftaya kadar gelir bebiş sen bol bol dua et ve bol bol sol yanına yat..Bol bol bol su iç yani plesantada yaslanma durumu tek basına birşey ifade etmiyor bebegın genel durumu da önemli..