Efulim_22 Merhaba bişey sormak istiyorum son adet tarihim 5 kasımdı, 23 kasımda ise 5. Gün embriyo transferi yapıldı. Adet tarihime göre 5 haftalık oluyorum. Benim merak ettiğim tüp bebek gebelik hesaplaması kaçıncı hafta oluyor
OzelS Efulim_22 genelde herkes son adet tarihine göre hesaplandığını söylüyor ama benim doktorum yumurtaların toplanıp döllendiği günden hesapladı canın son adet tarihi değil dedi döllenme olduğu günden hesaplanır dedi tüp bebek olduğu için
ratatosk Regl tarihinize göre hesaplanıyor yine eğer ki toplama ve transfer sürecinde ilaçla regl tarihinizle oynamadıysa. Benim 3 günlük Bi oynama olmuştu ona regl in üzerine 3 gün ekleyip hesaplama yaptı
Efulim_22 ratatosk yok canım dondurulmuş embriyo transferi yapıldı 5 gün embriyosuydu yarın doktora gidicem büyük ihtimalle keseye bakıcak
Mucizee80 ratatosk banada yardımcı olur musn son adetim 15 Kasım 3.gun embriyosu 28 Kasım’da transfer oldum kaç haftalık oluyor suan
ratatosk Efulim_22 benim de dondurulmuş embriyo idi onda değil sorun yumurta toplanacağı zaman benim şehir dışında olma durumu vardı Dr regl imle oynamıştı o yüzden 3 gün ekstram var benim. Ultrasonda net tarihi belirtir zaten ama muhtemelen sizin hesabınız doğru çıkacak
Gizemmmmmmkync Efulim_22 merhaba canım beta artışınız nasıldı. Bende 18 Kasım’da transfer oldum yarın kontrole gideceğim
Sedaabdullah Konuyla alakalı değil ama bişey sormak iatiyorm bende yeni başladm suan iğneleri kullanıyorm cumartesi çatlatma iğnesi vericek yumurtalar istenilen boyuta geldiyse yumurta toplama işleminde anestezi uygulanıyormuş nasıl geçti sizin sonrasında falan merak ediyorum biraz korkum var nasıl olucak falan diye
ratatosk Sedaabdullah anestezide hiç bişi yok zaten 10 dklık Bi işlem hiç bişi hissetmiyorsunuz ve çok çabuk ayılıyorsunuz çünkü düşük doz veriyorlar. İçiniz rahat olsun korkulacak hiç bişi yok
Deletedmom5 Sedaabdullah hiiiç korkma uyuyosn 15 dakka bi uyanıyorsun her sey olmuş bitmiş kafası cok güzel :)) yumurta toplamadan once cok sıvı tükett sonrasında da aynı sekılde kabız olma. İlk 2 gün hafif ağrı oluyor dayanılmayacak kdar değil sonra geçiyor Rabbm emeklerinin karşılığını versin inşallah🌸
Cansuturk Sedaabdullah 20-25 dk sürem anestezi altında yapılan işlem tabi agrın olcak ama adet agrısı gibi o da sadece ogun kalcadan agrıkesıcıyle bayag diniyor agrınhıc korkma duayla gir allah yardım eder ama duphalac kullandım kabızlık oluyor bu işlemden sonra haberiniz olsun sabah aksam mutlaka icin kuru kayısı ıncırde yiyin ne kadar erken wc cıkarsan senın ıcın iyi
Sedaabdullah ratatosk anladım teşekkürler ederim çok değişik duygular rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🤲🏻
Efulim_22 Sedaabdullah amin canım Allah sana da isteyen herkese de nasip etsin inşallah. Yumurta toplama işlemi hiç korkulacak bişey değil anesti altında yapılıyor zaten uyandığında da bişey hissetmiyorsun günlük yaşantına devam edebilirsin işleme gittiğin zaman yedek iç çamaşırı ve pet götürebilirsin kendinle ben kanama yaşamadım ama az bişey olabiliyormuş önlem amaçlı.
ratatosk Mucizee80 3 gün sonra 4 hafta olacak adet tarihinize göre ama kontrol e gittiğinizde ultrason la net haftayı öğrenirsiniz. Dr um bana normalde adet tarihine göre normal gebelik gibi hesaplandığını ancak arada uygulanan tedavi ve sürece göre kayma olabileceğini söylemişti.
yasemin__hemsire Bende tup bebekle gebe kaldim doktorum son adete gore hesaplarsan yanisi olur dedi benim ilk iki ay bi hafta eksik çıkıyordu öyle hesapladılar. Ama sonradan son adet tarihimi yakaladi.hala son adete göre hesaplıyorlar 17+4 um
Deletedmom5 Sedaabdullah 🤣🤣🤣işlem kısa süreceği için saçmalamazsn cnm kısa sürede etkisi geciyor ben ağlamıştm ama😁