Svava Standlı Ahşap Bebek Hamak Beşik kullandık biz. Link kopyalamadı o yuzden ismi verebildim :)
içine reflu yatagımız vardı onu koyduk, bana göre daha rahat oldu. 5. Aya kadar kullandık yanlış hatırlamıyorsam. İş gördü ama çok da bayılmamıştı oğlan. mesela elektrikli ana kucağında uyumayı daha çok tercih etmişti.
bir yere giderken götürmek için mantıklı olabilir, pratik kurulumu sökmesi çünkü.