Aysn6767 Lavinyaaa gebeliğimin başında 2 tane kist vardı,klomen kullanmıstım ondan kaynaklı, doktorum zararı yok dedi ve kayboldular. Size doktorunuz acıklama yapmadı mı ?
Lavinyaaa Benim gebelikten önce yoktu ilaçta kullanmadım dün doktora gittik geç döllenme olmuş 4+4 keseyi gördük ama sol yumurtalıgında çikolata kisti var 3 4aya kaybolur olmazsa ameliyat dedi yinede tedirgin oldum inşallah benimde kaybolur 🙏