Musabin_kardesi Iyi geceler :) Bugün doktora gtmem gerekiyordu (dktorm adnan sahin) fakat doktorumun 1 aylik izne ciktigini öğrendim… Osmangazi aritmide önerebileceğiniz doktor kimlerdir ?
Meryem1316 Musabin_kardesi aritmi de Nagihan hanıma da Güler hanıma da iyi diyorlar .ikisinde de doğum yapıp memnun kalanlar var çevremde
Buketkucuk Musabin_kardesi ben şahsen gitmedim ama görümcem iki çocuğunuda aritmi de nagihan hanıma yaptırdı ve aşırı memnundu banada onu önerdi ama evim uzak olduğundan gidemedim
Zeyzey1616 Musabin_kardesi benimde doktorum Adnan Şahin geçen ay gittik izindeydi mutlu kırçılara aldık ilk defa ama okdr çok memnun kaldım ki kendi doktorumdan daha çok ilgili ve uzun detaylı bir şekilde anlattı diyebilirim memnun kaldım yani
Ayssmom Osmangazinin ne tarafındasın ki yıldırım dorukta Kemal beye git ama randevu alamazsın hastaneye erkenden gidip sıraya gir gideceksen
Burcumtlg Özlem hanım var. Çok bilgili. Hamilelik üzerine değil başka sebeple gitmiştim. İlgilenmişti. Bi arkadaşım yakın zaman önce onda doğum yaptı. Çok Memnunum demişti