Ben 36 haftalığım ve isilik gibi oldu kabarıyor kızarıyor kaşınan yerler gece hep ayaktaydım su sürdüm devamlı ama ne fayda yırtmak istiyorum resmen. Bakalım bugün öğleden sonra nst girmek için randevum var, doktoruma sorucam. Sizinle de paylaşırım. Ama internette bakmama göre pupp diye bir şey varmış. İnșallah bebeğim için de benim için de bi tehlike teşkil etmez. Son trimesterda olan bir durummuș. Bakalım öğrencez inşallah. 😔🤲🏼